-
De declaratie van uw behandelingen worden door Infomedics verzorgd. In de meeste gevallen zult u hier niets van merken, omdat de facturen rechtstreeks naar de zorgverzekeraar worden verstuurd. In de volgende gevallen zult u zelf een factuur van Infomedics ontvangen :
- Indien u niet of niet voldoende bent verzekerd voor de gekregen behandelingen. De vergoeding voor mensen met een chronische aandoening is iets anders. De eerste 20 behandelingen worden (éénmalig) uit de aanvullende verzekering vergoed Hierna worden de resterende behandelingen uit de basisverzekering vergoed. Dit geldt alleen als uw chronische klacht op de lijst voorkomt met aandoeningen die in aanmerking komen voor langdurige behandeling. Heeft u een chronische klacht die niet op de lijst voorkomt dan kunt u alleen aanspraak maken op uw aanvullende verzekering. Houdt u er wel rekening mee dat de behandelingen uit de basisverzekering van uw eigen risico worden afgehoudenMocht u over het bovenstaande nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
- Fysiotherapie wordt alleen uit uw aanvullende verzekering vergoed. Het is daarom belangrijk dat u van tevoren in uw polis kijkt op hoeveel behandelingen u recht hebt of voor welk bedrag u behandeld mag worden (gezien alle polissen anders zijn kan de behandelaar dit niet voor u inzien). Indien u dit aantal of het bedrag overschrijdt dan zullen de resterende behandelingen door u zelf betaald moeten worden. U krijgt hiervoor een factuur thuis gestuurd.
- In bovenstaande gevallen kan de factuur niet rechtstreeks naar de zorgverzekeraar worden gestuurd en moet u deze zelf opsturen. Denk u er wel aan dat u zelf verantwoordelijk bent voor de betaling en niet de zorgverzekeraar. Voor vragen over de betaling dient u contact op te nemen met Uwnota.nl (telefoonnummer staat op de factuur). Heeft u vragen over de gekregen behandelingen dan kunt met ons contact opnemen.